O akcji
#kupujwKoszalinie
w mediach

O akcji #kupujwKoszalinie w mediach

25.08.2022

Wspieraj lokalne firmy. Poznaj akcję "Kupuj w Koszalinie"

[Nasze Miasto Koszalin]

Przeczytaj artykuł →

25.08.2022

15.07.2020

Twój wybór może ocalić wiele lokalnych firm – akcja „W 2020 kupuję w Koszalinie”

[Radio Eska Koszalin]

Posłuchaj rozmowy →

29.08.2018

Warto wspierać koszalińskich przedsiębiorców. Przekonują o tym pomysłodawcy akcji „Kupuj w Koszalinie”

[Polskie Radio Koszalin]

Posłuchaj rozmowy →

29.08.2018

02.11.2017

Nasze Dobre 2017. Business Software – firma z Koszalina mecenasem plebiscytu

[Głos Koszaliński]

Przeczytaj wywiad →

01.04.2016

Świadome wydawanie, czyli wracająca złotówka

[Miasto Tygodnik Koszaliński]

Przeczytaj artykuł →

01.04.2016

08.06.2016

Dlaczego warto kupować w Koszalinie?

[Bałtycki Portal Informacyjny]

Przeczytaj artykuł →

Chcesz o nas wspomnieć w mediach?

Poniżej znajdziesz krótką historię naszej akcji.
Potrzebujesz dodatkowych informacji o naszej akcji? Napisz na kontakt@kupujwkoszalinie.pl.
Krótka historia akcji #kupujwKoszalinie
Akcję #kupujwKoszalinie zainicjował w 2015 roku koszaliński przedsiębiorca, Robert Bodendorf, a pierwsze działania w jej ramach miały miejsce już w roku kolejnym. W 2016 agencja reklamowa Rhema Group stworzyła dla akcji logo, wizytówkową stronę internetową oraz grafiki, równolegle powstał też fanpejdż na Facebooku. Wkrótce w promowanie inicjatywy włączyła się Koszalińska Izba Przemysłowo-Handlowa, a od momentu swojego powstania w 2017 działania akcji wspierał także Zachodniopomorski Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. W kontekście trudnej sytuacji pandemicznej w 2020 agencja marketingowa Wypisz Wymaluj przy współpracy z inicjatywą #kupujwKoszalinie zorganizowała kampanię „W 2020 kupuję w Koszalinie” oraz zajęła się prowadzeniem fanpejdża akcji. W 2021 firma programistyczna Business Software wykonała dla akcji nową stronę internetową (odświeżając przy tym identyfikację wizualną), a także stworzyła kolejne profile w mediach społecznościowych (na Instagramie, LinkedInie i Twitterze), przejęła także ich obsługę oraz tworzenie grafik.